Monday, October 20, 2008

Дурлахгүй...

Найзууд байсаан хоёулаа гоё найзууд
Нандин нууцаа би чамд чи надад ярьдаг
Хажууд чинь би зөвлөгч
Харин ч миний хамтрагч
Өөр охидтой байхад чинь харамлаад л
Өөрийнх биш хэрнээ нууцхан бухимдаад л
Тэгсэн мөртлөө би чамд дурлаагүй
Тэвэрч үнсүүлж эрхэлмээр санагдаагүй
Хоёуланг нь хүмүүс хосууд гэж шивнэлддэг
Хамаагүй тэр ярианд нь дасчихсандаг

Нэг л өдөр харин чи надад дурласанаа хэлсэн
Насан туршдаа би тэр үгнээс чинь зугтааж байсан
Дотно найзууд биз дээ бид 2 чинь ингэж болохгүй
Дурлалт залуугаараа би чамайг хүлээж авч чадахгүй нь
Тэр үеэс хойш бидний дунд боссон тэр том ханыг
Түлхэж унагааж хэн нь ч дийлээгүй
Битүүхэн дотроо чамайг санадагсан
Болсон бүхнийг мартмаар байдагсан...

Хоёр жил биднийг орхин оджээ
Хөөрхөн алаг хүүтэй болжээ чи минь
Ханилсан бүсгүй чинь яасан ч хөөрхөн юм
Хэлээгүй ч гэсэн тэрүүхэн тэндээ атаархсан юм
Найзын сэтгэлээр дахин чамтайгаа уулзаж
Наргиж цэнгэж хуучнаа дурсацгаав
Гэрт минь хүргэж өгөхөд би буцаад л сайн найз чинь болсон
Гайтай юм шиг нөгөө түүхийг чи юунд сөхөвдөө

Одоог хүртэл би чамд хайртай
Ондоо хүнийг хайрлаж чадахгүй
Чи л надад маш нандин байдаг
Чамаас бусад нь хэрэггүй гэлээ

Тэнэг амнаас чинь энэ хэдэн өгүүлбэр
Түгдрэн байж гарч ирэхэд
Нөгөө л нэг том хана гэнэт баригдчихав
Нууцхан хадгалаад өөртөө үлдээсэн бол дээр байсан юм
Эхнэрийн чинь царай, хүүгийн чинь инээд нүдэнд үзэгдэж
Эр хүн чамайг би тэр л үед үзэн ядсан бас өрөвдсөн...


5 comments:

  1. vnexeer goe shvleg bna :D
    blog ni zondoo unshigchtai bolox boltugai. Amjilt xvsie xairt naizdaa :D

    ReplyDelete
  2. goy boljee...uridiin yavdaluud nudend uzegdeh shig l bolloo. keep going. viel erfolg.

    ReplyDelete
  3. Yaay ene yostoi ehniih gehed unen laitai boljdee chamd abyas bnaa :D

    ReplyDelete
  4. үнэхээр гоё шүлэгнүүд байна аа маш их таалагдлаа баярлалаа амжилт хүсье

    ReplyDelete
  5. chi heldee bi bugdiig ni unshaad goe bna gej bichhuu? goe setgel hodolmoor laitai tasarhai boljee

    ReplyDelete