Sunday, April 19, 2009

Үнсье...

Шатна бие минь, халуун байна
Шуурна гадаа, хүйтэн байна
Хурдлаач над руугаа, дөхөн ирээч
Хүлээж тэсэхгүй нь, намайг үнсээч

Уусан дарсныхаа амтанд би согтжээ
Урдаас ширтэх харцанд би мансуурчээ
Зүрхэн уруулыг чинь сорон үнсье
Зөрөх хүмүүсийг анзаартал үнсье

Гашуун байна чиний уруул, гэхдээ амттай
Галзуу байна чиний үйлдэл, гэхдээ зугаатай
Зөөлнөөр хүзүүг дагуулан илбэнэ
Зүрх сэтгэлийг аажмаар гижигдэнэ

Олзлоё биеийг чинь би, чанга тэврье
Озъё уруулыг чинь би, зөөлхөн үнсье
Хайлан жаргах дурлалдаа умбана би
Халуухан хайрын үнсэлтэнд уусна чи




5 comments:

  1. wow, ynen shyleg shigee yneheeriin uhaan mansuuram uyaralt deed shyleg boljee, ilgaan tashii, amjilt shyy,

    ReplyDelete
  2. unshsan Enereltdee dnks bi bas haaya blog.r chin zochildog shuu. goy yumaa urgeljluulen bichjaara ^^

    hehe niislelee nadaa dandaa uram ognoo hehe. ilgaan tashhiig chin sonsii :P bayllaa

    ReplyDelete