Wednesday, May 30, 2012

Би чамаас цэцэг л гуйсан...

За шинэ дэвтэртэй болж нэг ийм шүлэг бичлээ гэж...


Чамаас би цэцэг өгөөч гэж гуйсан
Чиний өгсөн цэцэг амьгүй байсан
Чамаас би цэцгээ амьлуулаач гэж гуйсан
Чи намайг үхмэл цэцэг голлоо гэж уурласан

Цэцэг өгөхгүй бол чамаас би явлаа гэж туньсан
Цэвдэг сэтгэлээр чи намайг явдаа гэж хэлсэн
Гэнэхэн бодолдоо зуурынх гэж итгэсэн
Гарыг минь тавиад орхино гэдэгт эргэлзсэн

Үхмэл цэцэг
Үхмэл цэцэг
Үхмэл цэцэг
Үхсэн цэцэг
Үхсэн цэцэг
Үхэх цэцэг

Би чамаас цэцэг л гуйсан...





10 comments:

  1. цэцэг л гуйсан :P
    яагаад ийм гунигтай бгаам :'(

    ReplyDelete
  2. хэхэ гуниггү бнаа, жаргалтай бн бээеб :)

    ReplyDelete
  3. haha tataj unalaa goy shuleg bna

    ReplyDelete
  4. татаж унаад бхда яады тгд хаха

    ReplyDelete
  5. Tsetseg guij bga chamaig bur tosoolchloo :p

    ReplyDelete
  6. хаха Оззиг татаж унаж бгааг бүр төсөөлчлөө ;))

    ReplyDelete
  7. haha bi teheer odoo "Lily namaig tosoolj bgaag bur tosoolchloo" gehuu :p

    ReplyDelete
  8. хаха тэр ч төсөөлөхөд арай ч бэрх боловуудаа :))

    ReplyDelete
  9. хэхэ хүний мууд дуртай хулгайч вэ энэмүү оззи :P

    ReplyDelete
  10. нэгийг нь устгачихаач.. би одоо оркуу бгаам бхдаа гэж бодсийш хаха

    ReplyDelete