Thursday, February 12, 2009

Хайрын өртэй...



Сэтгэлийн чин чавхдас намайг гэсээр зүглэнэ
Сайхан бүхнээ чи ганцхан над руу илгээнэ
Санах сэтгэл чинь зөвхөн над руу чиглэнэ
Сахиусан дагинаа намайг гэж бодон зүүдлэнэ

Тиймээ би чамд хайрын өртэй
Тэвэрч энхрийлж халамжлах өртэй
Тэр бүхнийг чамдаа би эргүүлж өгөх өртэй

Үгс бүхэн чинь аажмаар зүрхийг минь гавлана
Үнэндээ бодолд чинь ганц би л зурагдсан мэт
Үргэлж хамт нэгнээ хайрлья гэж амлана
Үүрдийн жаргалд хөтлөгдсөн би чамд ховсдуулна

Тиймээ би чамд хайрын өртэй
Тэвэрч энхрийлж халамжлах өртэй
Тэр бүхнийг чамдаа би эргүүлж өгөх өртэй

Чамдаа эрхлэх бие минь хорвоод ганцхан байдаг
Чиний намайг хайрлах сэтгэл нарнаас халуун байдаг
Чамаас над руу нисэх цэнэг үргэлж эерэг байдаг
Чи бид 2 тэгээд л нэг нэгэндээ байнга татагддаг

Тиймээ би чамд хайрын өртэй
Тэвэрч энхрийлж халамжлах өртэй
Тэр бүхнийг чамдаа би эргүүлж өгөх өртэй


8 comments:

  1. Zaa zohiolch min zohiogood bai, zohiogood bai... goy shuleg boljee.. Amjilt

    ReplyDelete
  2. hulangiinhaa blogt orj irsengui. goyo shuleg bnaa. bas zuraach yum uudaa.

    ReplyDelete
  3. oird hulangiinhaa ertontsod orj irsengui udsan bn. goyo heveeree bnaa. bas goyo shuleg bna. bicheed bgaarai. nzaa.

    ReplyDelete
  4. хөнгөхөн гунигламаар ч юм шиг..
    нээрээ өртэй санагдчихлаа :p
    гоё шүлэг бна.

    ReplyDelete
  5. Hvmsvvded taalagdsand tun bayrta been..
    Hosuudad n Balantinii Mend shoo :D

    ReplyDelete
  6. goy shuleg bainaa...

    ReplyDelete