Friday, March 27, 2009

We Belong Together...

Түүдэг галыг ширтэн чамдаа би дулаацахсан
Тэврүүлээд үүрд хайранд чинь би жаргахсан
Тэвчээд алдаа бүхнийг чинь би уучлахсан
Тэсээд чамтайгаа зовлон бүхнийг би туулахсан

Орчлонд ганц чамдаа үнэнчээ би андгайлахсан
Одот тэнгэрийн доор чамтайгаа би бүжихсэн
Олсон юм чинь мөнхөд чамайгаа би хадгалахсан
Олон бүүр ч олон жилээр чамайг л би хайрлахсан

Дахин дахин дурлах хүн минь ганцхан чи байгаасай
Дасал, сэтгэлийг хулгайлагч нь ганцхан чи байгаасай
Дэргэд минь байж энхрийлэгч нь ганцхан чи байгаасай
Дундрашгүй хайрын минь илч ганцхан чи байгаасай

Намайг шагнадаг хөөрхөн инээд ганцхан чинийх байгаасай
Нуугаад хэлдэггүй гурван үгс ганцхан чинийх байгаасай
Нулимсыг минь арчдаг гар ганцхан чинийх байгаасай
Нандин хайрын минь түлхүүр ганцхан чинийх байгаасай

Чи минь ханхүү бол чамайг би гүнж чинь болон хүлээе
Чи минь нар бол чамаасаа би илч чинь болон цацрая
Чи минь салхи бол чамайг би навч болон даган хийсэе
Чи минь мод бол чамаасаа би мөчир чинь болон салаалъя...





16 comments:

  1. nadad ch bas taalagdaa gogo shuleg ni bna GOFa

    ReplyDelete
  2. dnks dnks iim hairta uchrahsan daa...

    ReplyDelete
  3. :(( iiiiiiiin iiiii iiiiiiin iiii iiiiiin
    iim bdagsan bol ...iiiii iiiiiii iiiiin
    ymar ch goe bichsii,
    yg l moroodoliig mini bichtsiim shig

    ReplyDelete
  4. Nuugaad heldeggui 3n ugs gantshan chiniih baigaasai hehe ^^
    nadaa oort taalagdsan hamgii goy heseg :D

    ReplyDelete
  5. huue l dee, yasan uyangalag saihan ygsiin chuulgan be, goy boljee, ene ohin nam durlaj semhen zarlajiin shoo hymyysee,

    ReplyDelete
  6. huuye chi buur zohiolch bolchihjee xexe yana mergejle solio :D

    ReplyDelete
  7. Болдоо хэхэ яаанаа энэ шүлгээр явуул хол явкууш
    сүүлд нь архичин болоод дуусуул ёоон :P

    нийслэлэ би нам мам дурлагүүштээ, дурласан бол тэрийгээ сэмхэн зарлахгүүш шууд л улаан нүүрэн дээр н өөөш мала би чамд дурлачлаа ингээл аахаха ^^

    ReplyDelete
  8. saihan shuleg boljee chamaig yaj bicheed bgan bol gej bi buur gaihah yum chi ch aviyastain bnaa bonbon guai

    ReplyDelete
  9. chi sain shuleg bichih yumaa yasan ch goy bichdegii bonbon shuu

    ReplyDelete
  10. uneheer iim bdag bol saihan l bn. daanch uuriinhuu zurh setgeliig haashaa yvaad bgaag oilgohgui bn. yag l iim bgaasai ej ymar ih husch bnaa.

    ReplyDelete
  11. minii nzii zurh setgel oor tiishee yawdag boltsiimuu daa hihihi...

    iiim hairta uchirwal..
    ingetlee hund durlawal uneheer goy bgaaz.
    daaaaaaaanch.................

    ReplyDelete
  12. istoi gogo bichjee... Bonbon ni awtastaimaa :)
    Nuugaad xeldeggvi 3 vgs gantsxan chiniix bgaasai... ene ix gogo iin

    ReplyDelete
  13. hihi tii baas minii hamgiii durtaa heseg naad chin ^^

    ReplyDelete