Tuesday, December 15, 2009

Би халбагаа буруу харуулаад долоочихож...


Намайг өлгийтэй байхад дүү минь хаалга хүчтэй татан гаднаас сэгсийчээд орж иржийж билээ.

Өмнөх орой н гэртээ ирж хоноогүй болохоор би гэдэг хүн уурлаад загнах гэтэл ээж үг хэлүүлэлгүй ам руу мээмээ чихчихсэн.

Тэр өвөл гэрт утаатай байсан болохоор аав галаа улам сайн түлж өгөв. Одоо бодоход бид нарыгаа наршуулахгүй гэсэндээ л тэр байх даа хөөрхий..

Би ч тэр их утаанд ханиалгуулаад үхчихгүйн тулд чихэвчтэй хөгжмөө хамгий эцэс дээр н тавиал сонсож билээ. Анхны хайр киноны саундтрак Би чамд хайртай гэдэг дуу явж байсымдаг, тод санаж байна.

Дүү гэтэл согтуу орж ирчихээд над мэтэд агсам тавьна, би яахав сандал аваад шидэх гэсэн боловч өлгийнөөсөө мултарч чаддаггүй аргаа бараад ээжид уураа гаргаж жоол орилов, нэмэр алга.

Хөөрхий ээж минь архины мөнгө гэж авдраа ухсаар хэдэн ёотон гаргаж ирээд дүүд өгтөл өнөөх чинь амтархан идэж суусаар тасраад уначихваа зайлуул.
Ингэж л миний амьдралын 5 дахь өдөр өнгөрчийж билээ. Би ер мартдаггүй юм тэр нэгэн бүгчим өвлийн цастай зуныг...



6 comments:

  1. yu xelex geed baigaan bol gesen chin galzuursan xvnii odoriin temdeglel baisan bainashd

    ReplyDelete
  2. ene tavan odriig ih l zovj ongoroojdee, tegeed Baasan ahin torson odriin oroi zad avbuu, bi bol ingej l oilgoloo,

    ReplyDelete
  3. baasan ahiig bi zadlaaguush hehe..
    naad chin hooy sogtuu hunii yaria bishe zuel soliotoo hunii yaria hihihi

    ReplyDelete
  4. хахахах солиотойн эхэндээ толгой эргүүлж байгаад нэг жинтэй үг хэлж ухаан суулгах юм боловуу гэсэн чинь тэр чигээрээ дуусчихлаа XD

    ReplyDelete
  5. хаха гарчигнаасаа л ойлгомжтой л до :P

    ReplyDelete