Friday, January 8, 2010

Тэр намайг үзэн яддаг... /4н улирал, 4н учрал/

Орцны үүдэнд хорогдох сандалнаас босон
Оддод түгжүүлсэн зуны үдшээр омогшин
Зориг гарган танилцъя гэж намайг асуухад
Зөрөн өнгөрөхдөө хэгжүүн инээмсэглэсэн

Тэр намайг үзэн яддаг...

Навчисаар хучуулсан ногоон сандал дээр
Намартай цуг ирсэн түүний гэнэтийн үнсэлт
Дургүй хүрэн өгсөн алганы амтанд
Дуугүйхэн босон явахдаа гайхан харсан

Тэр намайг үзэн яддаг...


Жихүүн салхинд хайр найргүй зодуулсан сандалнаас
Жаргалыг хүсээд гарыг нь тавин босон одсон өвлийн
Хүсээгүй хариултыг түүнд өгөөд нулимсаа нуун алхахад
Хүйтэн цасанд тэврүүлсээр араас харан хоцорсон

Тэр намайг үзэн яддаг...

Уйланхай бороонд даруухан норсон сандал руу
Уралдан гүйж ирсэн тэр бид хоёрын жаргалтай хавар
Уруул даган урсах дуслуудаар чимэглэн үнсэлцэх
Ухаангүй дурлалын боол нь болон намайг хайрласан

Тэр намайг үзэн яддаг
Тэд намайг үзэн яддаг
Тэд түүнийг
Тэд тэр охиныг үзэн яддаг...

9 comments:

  1. Za ehleed goy shuleg toliluulsan chini bayrlalla. unheer goy shuleg baina, bas ter zurag ni uu?..hmm goy bainaa. Sunny

    ReplyDelete
  2. Вэрри наайс... хавар, өвөл 2 байраа сольчиж :P

    ReplyDelete
  3. hehe tiim weesh tnx zaschlaa ^^
    zochilsond gilaalaask

    ReplyDelete
  4. heterhii ih hunii zurhiig zusej zovooj dee chi!!! hairiig gomdooson hun jargasniig sonsoogui eee haluuhan shunuu martlaa gjuu chi? gd saihan duu bn shd ee tsaa karaoke d chine...

    ReplyDelete
  5. :)) those are not true story tuyahan mini hehehehe...
    haluuhan shonoo martaaguee ntr :))

    ReplyDelete
  6. hairaa goy shuleg bnaa

    ReplyDelete
  7. хамаг урам хугалаа хаячихлаа вайна:)))
    хүн яг хайрандаа умбаад жаргалтай гэгч нь өдөр хоногыг өнгөрүүлж вайхад ..... гэхгүү юу
    always be zippy..

    ReplyDelete
  8. sain uu?hund uzen ydagdah uneheer aimar shoo!yg hajuud uilaad........tee? daraa i uhaantai baeee

    ReplyDelete
  9. yaaay yostoi goy bshu

    ReplyDelete