Sunday, November 29, 2009

Тайвширдаа охин минь... Тайвшир...

Өнөөдөр миний охин уйлчихсан 
Өглөө босоод нүд нь хавдчихсан
Өрөвдсөндөө би түүнийгээ энхрийлж хэвтүүлсэн
Өшөө илүүг би түүндээ өгч чадахгүй байсан

Намайг тэврээд чанга орилсон
Надад хэцүү байсан, шаналсан
Нууцхан мэгшээд би түүнийгээ дулаацуулсан
Нулимсыг нь өөртөө шингээж л суусан

Чи минь одоо сэтгэлээр уначихсан
Чаддагаараа наддаа л уураа гаргасан
Чичиртэл өвдтөл би түүндээ зодуулсан
Чамайгаа аргадаад би тэвчээртэй цохиулсан

Жаргалтай байвал чи намайг шөнө л санасан
Жаахан хүүхэд шиг хүлээж би хэвтсэн
Зуурдаар ирээд буцсан хайрын шаналалдаа мансуурахдаа
Зовлонгоо хуваалцахаар дэр намайгаа ирж тэвэрсэн...  

тайвширдаа миний охин...
тайвшир...


5 comments:

  1. юун хөөрхөн шүлэг вэ

    эхэндээ ээж нь тайтгаруулж байна гэж бодсон чинь цаашаа арай бишээ тэгэхээр нь нууцаар сайн найздаа хайртай болчихсон залуу юм болов уу гэж бодогддог байна шд хэхэ
    тэгсэн чинь явж явж дэр болдог байна шд хихи

    Гоё бичсэн байнаа аймаар их таалагдав ^^

    ReplyDelete
  2. хэхэ би ниг иймэрхүү шүлэг бичих харь дуртааг чи мэднэ дээ хэхэ

    Бээлий, Навч гээл
    тнкс сүнсээ

    ReplyDelete
  3. goy shyleg bnaa, neereel dereen tevertsen bj bdag shyy tee, gehdee ene der ih hymyyjiltei der bnaa, maniih n der bol in tenemel ygend ordoggyi, neg medehed l shaal oor gazar shaland deer shalig nydelcheed untaj bdim, tyynd helnee, Bonboni dernees surgamj ylger jishee av gej,

    ReplyDelete
  4. hahahaha tii sain heleeree chi ter busad dernuudiig har ooriigoo neg har ingeel hihi..

    ReplyDelete
  5. Сүнсүүктэй адилхан гэхдээ л ямар гоё шүлэг вэ бодохлоор дэрэндээ л хамаг нууцаа дэлгэдэг юм шиг хихи

    ReplyDelete