Saturday, March 27, 2010

"Улаан өглөө" - 3


............Би дэвтэр бал авч ор луугаа очоод,өнгөрсөн явдлын талаар санахыг оролдоо.
1рт: Гэртээ байхад найз маань ирж намайг аваад бид 2 "Сарнай" ресторан руу найз бүсгүйнх нь төрсөн өдрийн үдэшлэг рүү явсан.
2рт: Очоод тэнд хүмүүстэй танилцаж,хэрэггүй баахан танилуудынх нь амьдралын талаар хов жив зөндөө сонссон.
3рт: Яриа нийлэхгүй хүмүүсээс холдох ганц арга бол чимээгүй л уух байсан болохоор шар айраг, виски, водка холиод уугаад л байсан.
4рт: Оройтож ирсэн зочин буюу тэдний найз хүйтэн харцтай, дур булаам бөгөөд ихэмсэг бүсгүй Донна.
5рт: Тайзан дээрх мэндчилгээ, хараал идсэн бүжиг.
Харин үүнээс хойш дараалал байхгүй.Миний санаж байгаагаар хуучин багш маань эхнэртэйгээ тааралдаж миний амьдралын талаар гэр бүлтэй болсон эсэх элдвийн юм асууж шалгааж байсан,,,,, бас "Жигүүргүй шувууд нисэх мөч ахиж олдохгүй,Зовлон дүүрэн жиргээ нь өөрөөс нь өөр хэнд ч сонсдохгүй" гэсэн ямар нь мэдэгдэхгүй рок хамтлагын дууны мөрнүүд,,,,,,,, Үүдний хэсэгт сээтгэнэн ярих хүүхний яриа,,,,,, харанхуй.... харанхуй.... харанхуй...
-Залуу минь унтахад тохиромжтой газар биш байна, чи намайг сонсож байна уу,,
-Өө Донна сайн уу би зүгээр дээ,
-Үгүй дээ чи зүгээр биш байна
-Чи надад ямар нэг юм хийж өгч чадах юмуу,зүгээр л бусад шиг орхиод явна гэдэгт итгэлтэй байна
-Согтуу хүний үг гэж бодоо өнгөрөөе,харин одоо бос
,,,,,,,,,, бодоорой бодоорой,энэ бүсгүйг авмаар байвал ухаантай байх хэрэгтэй сэргэ сэргэ сэргэ,,,
Донна намайг уучлаарай би одоо гэрлүүгээ явах хэрэгтэй,намайг гарахад туслаач,,,
-Мэдээж би ингэхийн тулд чамайг 30 минут оролдлоо шүү дээ.
Рестораны ажилчин залуу,Донна 2 намайг түшин гаргалаа.Намрын жихүүн боловч цэвэр салхинд гарч нэгэнтээ амьсгаа аваад нов ногоон спорт машинд суугаад явлаа,,,замдаа юу яриснаа санахгүй байна,,, гэхдээ л яриад л байсан яриад л байсан,нэгэн байрны доод гаражны тод гэрэлтэй хэсэгрүү орж ирлээ......................

(Зохиогч Золбоо ака. Онко)

1 comment:

  1. Hard- boiled wonderworld and ertunziin tugsgul

    ene iluu tasarhai

    ReplyDelete